12 mars 2013

En magisk jul - Brenda Novak, Kathleen O'Brien, Karina Bliss

Titel: En magisk jul
Författare: Brenda Novak, Kathleen O'Brien, Karina Bliss
Originaltitel: That Christmas feeling
Sidantal: 288
Bindning: Pocket
Förlag: Harlequin
Utgivning: 2012
Betyg: 3,5 av 5

Beskrivning från Harlequin:
"När önskningar slår in
En ung, vacker sydamerikanska på flykt i USA söker tillflykt i en främmande stad under en virvlande snöstorm. Hon får hjälp av en man som får henne att inse att hemma är där kärleken finns …


Jag kommer hem till jul
Efter tolv år återvänder Nate till sin barndomsstad och familjens gård. Men allt är inte frid och fröjd. Här finns olösta familjekonflikter – men också den envisa Annie. Hon får honom att inse att julen kan faktiskt gå i både försoningens och kärlekens tecken ...


En kyss från tomten
Kampen är igång mellan en tillknäppt änkling och hans singelmamma till granne som är fast besluten att hitta nyckeln till hans hjärta, sprida lite julstämning - och skapa en magisk jul för dem alla ..."

Min kommentar:
Jag vet, jag vet, julen har varit. Men hur skulle jag kunna stå emot en bok som den här i 9 månader? Inte en chans.
Feelgood är som en drog för mig, jag kan nästan inte få nog av det. Denna bok innehåller 3 korta historier, den börjar med en som är okej, sedan kommer en som är lite bättre än bara okej och det hela avslutas med en som faktiskt är riktigt bra.
Mysigt och trevligt.

Boken finns endast att köpa hos Harlequin.

2 kommentarer:

  1. Sådana böcker är ju alltid mysigt att läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det så, kravlöst och mysigt.

      Radera