30 november 2013

Sammanfattning November

I november månad hann jag läsa:
Sparkle - Kaya McLaren
Häxans dotter - Maj Bylock
Lilla gummans gör-det-själv-guide - Johanna Ögren, Karin Adelsköld
Häxpojken - Maj Bylock
Häxguldet - Maj Bylock

5 böcker varav 0 stod med på Läsplaneringen 2013.

Jämförelse i antal böcker från förra året: -4

Antal sidor: 885

Manliga författare: 0
Kvinnliga författare: 4



Den bästa boken den här månaden var nog Sparkle, Bylocks böcker är kanon, men vid slutet av dagen är det Sparkle som jag saknar.

Månadens besvikelse blir (om jag måste välja något) Lilla gummans gör-det-själv-guide, den hade så gärna kunnat få vara ännu lite längre!

Den mest förvånande eller uppseendeväckande var Häxans dotter, den var så himla bra! Levde verkligen upp till alla mina förväntningar och lite till.

Summering
Ingen jättebra månad läsmässigt men det går sakta men säkert framåt i alla fall. Hoppas verkligen att jag kommer upp i 100 böcker innan året är slut. Det ska jag väl kunna klara, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar