17 april 2014

Tävling nummer 1!

Tävlingen är avslutad!

För att fira starten av den nya bloggen kommer tre tävlingar lanseras under tre dagar. Varje tävling har sina krav för deltagande, gemensamt för alla är att jag hoppas att du deltar :)


Vinster för tävling 1:

Hemligt bokpaket
Hemligt hemligt! ;)

Förlist - mitt liv och Nordman av Håkan Hemlin och Anders Tengner
Ett recensionsexemplar som jag tror att någon annan kommer uppskatta så mycket mer mig, jag har inte läst den men förstått att den ska vara perfekt för alla Nordman-fans där ute!

Ett hemligt tröstpris
Kommer delas ut till någon efter tävlingarnas slut, det räcker alltså att endast delta i en utav tävlingarna för att vara med och tävla om detta!


För att delta i deltävling 1:
1. Kommentera det här inlägget (skriv gärna om du endast vill ha en av böckerna), lämna gärna en mailadress.
2. Sprid tävlingen på något sätt, facebook, blogg, twitter. Bara fantasin sätter gränser!
Kom ihåg att lämna en länk i en kommentar!


Tänk på:
-Du måste ha en adress i Sverige som vinsterna kan skickas till
-Två vinnare kommer koras i denna deltävling, under hela tävlingens gång kommer totalt 7 vinnare att dras.
-Tävlingen avslutas 4 Maj, alltså om cirka 2 veckor. Det för att så många som möjligt ska ha möjlighet att delta.
-Jag har kommentarsgranskning på, så det kan ta lite tid innan din kommentar kommer upp.
-Mailadress måste inte lämnas, jag förstår att mailadresser inte vill lämnas ut hur som helst och de måste därför inte skrivas i kommentaren. Men det skulle göra vinstutdelningen enklare om den lämnades ;)

Nästa tävling kommer upp imorgon och nästa dagen efter det! Nu kör vi!! :)
Tävlingen är avslutad, tack alla som deltog! Vinnare kommer utses snarast!

14 kommentarer:

  1. Åå, så det är detta du pysslat med. Jippie! Vinna en bok hade varit kul. Har delat på Facebook.

    Marie i Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanon, du är med i tävlingen! Ja, jag har haft en hel del att göra som sagt :)

      Radera
  2. Ja vad kul!! Super fin blev bloggen.
    Här kommer min länk till bloggen där jag har skrivit om del 1 i tävlingen
    http://bokraden.blogspot.se/2014/04/jagochminabocker-tavling-1.html

    Jag är ju inte heller så intresserad av Nordmans bok men ett hemligt bokpaket eller det där tröstpriset blev jag nyfiken på :)

    plexiglasbubbla[@]hotmail[punkt]com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kanonbra! Jag noterar det och önskar dig lycka till i tävlingen :)

      Radera
  3. Så, nu har jag tipsat om tävlingen på bloggen http://bokslut.blogspot.se/2014/04/tavling-i-dagarna-tre.html

    Och, naturligtvis, vill jag tävla om Håkan Hemlins bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart! Tack! Hoppades att du skulle vilja vara med och tävla om den :) Du är med!

      Radera
  4. Jag är gärna med och tävlar om det hemliga paketet och tröstpriset. :)

    http://rymdpotatis.blogspot.se/2014/04/illustrationer-av-jk-rowling.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanonfint! Du är med i tävlingen :)

      Radera
  5. Jag vill gärna vara med och är intresserad av det hemliga paketet. Jag har skrivit om det på twitter (där jag heter @lottensbokblogg).
    Mejladress är lottensbokblogg at gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanonfint! :) Lycka till i tävlingen!

      Radera
  6. Jag är gärna med i tävlingen, har delat på facebook (Annas Bokbord)

    SvaraRadera
  7. Glömde säga att jag helst villa ha hemligt bokpaket :)

    SvaraRadera