18 april 2014

Tävling nummer 2!

Tävlingen är avslutad!

Vinster i tävling 2:

Förskalv/Efterskalv - Sylvia Day
En bok som jag uppskattade mycket, alla som gillat Days tidigare böcker tror jag kommer tycka mycket om den här också!

Hemligt bokpaket
Hemligt hemligt ;)

Ett hemligt tröstpris
Kommer att delas ut till någon efter tävlingens slut, det räcker alltså att endast vara med i en av deltävlingarna för att vara med och tävla om detta tröstpris.


För att delta:
1. Kommentera det här inlägget (skriv gärna om du endast vill ha en av böckerna, annars tävlar du om båda), gärna med en mailadress. 
2. Jag skulle bli superglad om jag fick fler följare via Bloglovin eller Google. 
3. Om nummer 2 inte går, så lämna ett boktips!


Tänk på:
-Du måste ha en adress i Sverige som vinsterna kan skickas till
-Två vinnare kommer koras i denna deltävling, under hela tävlingens gång kommer totalt 7 vinnare att dras.
-Tävlingen avslutas 4 Maj, alltså om cirka 2 veckor. Det för att så många som möjligt ska ha möjlighet att delta.
-Jag har kommentarsgranskning på, så det kan ta lite tid innan din kommentar kommer upp.
-Mailadress måste inte lämnas, jag förstår att mailadresser inte vill lämnas ut hur som helst och de måste därför inte skrivas i kommentaren. Men det skulle göra vinstutdelningen enklare om den lämnades ;)

Nästa tävling, som också blir den sista, kommer att publiceras imorgon! :)
Tävlingen är avslutad, tack alla som deltog! Vinnare kommer utses snarast!

30 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar om Sylvia Days bok. Jag följer dig på Bloglovin och nu är det väl bara att hålla tummarna =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanonfint! Lycka till i tävlingen! :)

      Radera
  2. Glad Påsk! Läsa i påsk så härligt! Mina boktips är Broarna i Madison County, visserligen gammal men romantisk. Marie i Skåne. Strathcroy@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad påsk till dig med :) Tack för tipset, broarna i Madison County läste jag en gång för länge sedan men det kan nog vara dags för en omläsning. Den var så mysig!

      Radera
  3. Jag älskar hemliga bokpaket så kör på det idag oxå, eller tröstpriset då så klart!
    Jag är ju redan din följare men boktips... Mo Hayder Fågelmannen, Carin Gerhardsens deckar serie eller Marie Lu´s trilogi Legend.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag skriva upp! Tack för tipsen! :)

      Radera
  4. Följer dig på Bloglovin gör jag redan och jag vill bara tävla om det hemliga bokpaketet.

    SvaraRadera
  5. Hejhej! Jag är gärna med och tävlar om båda böckerna. Jag kommer följa dig på google så fort jag kommer på hur man gör (teknisk som få, men jag tror att jag lyckades på din förra blogg) och till dess kommer ett boktips. Wool av Hugh Howey är spännande. Den kom precis ut på svenska under namnet Ull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter bra! Wool har jag faktiskt på plattan alla redan, men nu ska jag ta och flytta upp den i läskön! Tack för tipset :)

      Radera
  6. Jag vill absolut vara med och tävla om dessa böcker. Jag har nu sett till att följa dig på bloglovin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanonfint! Du är med i tävlingen :)

      Radera
  7. Såklart vill jag också vara med och tävla om böckerna! :)
    Deborah Harkness bok Alla själars natt gillar jag.
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, den har jag gått och sneglat på under en längre tid. Då kanske jag får se till att läsa den :) Du är med i tävlingen!

      Radera
  8. Jag gillar ju Sylvia Day och hemligt bokpaket låter spännande så jag är gärna med och tävlar, följer dig redan på bloglovin :)

    Bokfrossa@yahoo.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med och tävla om det hemliga paketet, har även börjat följa dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  10. Här kan jag tänka mig att vara med om hemliga bokpaketet! (: Följer dig genom Bloglovin!

    SvaraRadera
  11. Och så provar jag här också med det hemliga paketet. Följer dig nu på bloglovin!

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar. Följer dig på bloglovin som Nathalie T
    natthereader(at)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  13. Jag befinner mig för tillfället i Kalifornien och jag hoppas att det inte är försent att vara med i tävlingen:). Har delat på FB och följer dig via Bloglovin.// Sabina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är definitivt inte för sent! Vill du vara med i endast denna tävling eller i de andra två också? :)

      Radera
  14. Jag vill gärna vara med och tävla om båda böckerna. Följde dig precis på bloglovin!
    madeleine.knutsson@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Tävlar gärna om vilken bok som helst här. Följer dig via Feedly men eftersom det inte fanns som alternativ ger jag även ett boktips: The Holmes Affair av Graham Moore. Har ganska precis läst ut, riktigt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med! Hade inte hört talas om Feedly förut, låter smart nu när jag kikat närmare :) Tack för tipset! Jag ska definitivt kika närmare på den :)

      Radera