21 maj 2014

Det landade något tungt i brevlådan!

Beskrivning från Adlibris:
"Längta är en sensuell thriller om ett explosivt möte mellan en jagad kvinna och en man som vill lära henne älska.

Att vara rik kan vara farligt. Någon försöker skrämma den intelligenta arvtagerskan Eliza till äktenskap, men hon har inga planer på att låta sig skrämmas. Istället hyr hon en man som ska infiltrera friarna.

Men att ha vissa män i sin närhet kan vara än farligare. Privatdetektiven Jasper Bond är Elizas raka motsats. När han inte kan motstå hennes självständiga skönhet får han ett dubbelt uppdrag att avslöja den skyldige och övertyga Eliza om att det finns något som kallas äkta kärlek.

Längta är den fjärde och avslutande boken i Bookmarks Sylvia Day-serie. Det är ett lidelsefullt mysterium som kommer att hålla läsaren på helspänn från första till sista sidan.
"


Sylvia Day är en av mina favoritförfattare inom den här genren, hon kan konsten att göra förhållanden bitterljuva, att ta saker till sin gräns utan att gå över den. Hennes historiska serie har dock varit av varierande kvalité, men jag har stora förhoppningar om den här boken!

Tack Bookmark förlag för boken!

4 kommentarer:

  1. Den fick jag också hem, ska bli spännande att läsa!

    SvaraRadera
  2. Ohh denna vill jag gärna läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har kommit halvvägs och hittills är den ganska bra :)

      Radera