5 december 2014

Sammanfattning November

Lästa böcker i November:
Digitalfotografi; andra delen - Scott Kelby
The New Hunger - Isaac Marion
Warm Bodies - Isaac Marion

3 böcker varav 0 stod med på Läsplaneringen 2014.

Jämförelse i antal böcker från förra året: -2

Antal sidor: 654
Jämförelse från förra året: -231

Manliga författare: 2
Kvinnliga författare: 0

Den bästa boken var Warm Bodies, existentiell och full av sådant som jag inte väntat mig. En riktigt positiv överraskning.

Månadens besvikelse var ingen, jag var nöjd med de få böcker som jag faktiskt fick läst.

Den mest förvånande eller uppseendeväckande var nog Warm Bodies igen, jag trodde inte att jag skulle tycka om den så mycket som jag faktiskt gjorde!

Summering
Det blev väldigt lite böcker läst den här månaden, jag har haft fullt upp i mitt icke-bokiga liv och var tvungen att prioritera bort massor av saker. Böckerna blev en av de saker som fick falla bort, jag har fortfarande inte "kommit tillbaka" helt riktigt än. Men jag jobbar på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar