9 januari 2015

Tips till alla som älskar Game of Thrones! (Ni MÅSTE se det här!!!!)


Källa: Moviezine, feber, TV-serieguiden mm.

Text och bild från feber:
HBO tar nu sin utställning om deras succéserie Game of Thrones ut på vägarna för tredje året i rad och i år kommer utställningen att visas upp i Stockholm.

Det handlar om en helt ny utställning som kommer att baseras på karaktärer, händelser och annat från Game of Thrones fjärde säsong.

Till Stockholm kommer utställningen någon gång under våren men plats och exakta datum saknas än så länge för utställningen som kommer att vara gratis.

*heavy breathing*

Jag kommer vara där, försök hindra mig säger jag bara. Kommer vi ses där? ;)

12 kommentarer:

  1. whaaaaat???!! :O Åh, jag måste dit!! haha x)

    SvaraRadera
  2. Jag med!!!! :D Vi borde alla försöka åka dit samtidigt!! ^_^ Det hade varit skitroligt!!! :D :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om! Hade varit superkul! :-D

      Radera
  3. Hmm kom inte min kommentar med?

    Skrev iallafall att jag såg en GoT utställningen som fanns i Stockholm i somras: http://livrustkammaren.se/sv/maktspel

    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte fått någon kommentar innan den här, men det har strulat lite med min blogg (förhoppningsvis fixat nu). Ja den har jag läst lite om! Har du varit på den? :)

      Radera
    2. Ja precis den var jag på =)

      Var väl ok, lite coolt att se originalkläderna men var tyvärr inte så häftigt eller så mycket som jag hade hoppats!

      Radera
    3. Hoppas den nya som kommer är häftigare :)

      Radera