1 februari 2018

Sammanfattning januari

Lästa böcker januari:

Antal böcker: 4

Antal sidor: 2959

Den bästa boken var A Court of Thorns and Roses, utan tvekan. I den här boken gör kvinnan uppror mot idealen, först i liten skala och sedan blir det bara bättre och bättre. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag gillar den här serien, speciellt nu när jag är halvvägs igenom den andra boken som är så mycket bättre än den första. 

Månadens besvikelse var Vegan for Life, jag hade så höga förväntningar och de grusades å det bestämdaste. 

Den mest förvånande eller uppseendeväckande var nog The Great Gatsby, jag trodde verkligen inte att jag skulle gilla den så mycket som jag gjorde. Mycket vackert skrivet med en handling som verkligen drog in mig i en annan tidsålder, tjusigt. 

Summering
En mycket blandad månad måste jag säga, en klassiker, en fantasy, en "fackbok" och romance. En bra start på det nya året och den nya bloggstarten. Känns lovande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar